lørdag den 28. december 2013

Tak for i år.

I aftes rundede vi 400.000 sidevisninger her på bloggen, det er ret fantastisk.

 Som jeg tidligere skrev har 2013 været et ret vildt år, vi har fået så mange positive tilkendegivelser, så mange besøgende og rigtig rigtig mange har fulgt med i vores kreative udfoldelser her på bloggen, 
Vi har fået rigtig mange mails fra søde læsere rundt om i hele landet som vil forære os ting og sager.

Tusind tak til hver eneste af jer som har været med til at gøre 2013 til et dejligt år for os


Lige inden jul fandt vi denne gamle stol, måske ikke lige noget særlig, men jeg tænker at det er med den som med det nye år der venter, man skal arbejde, tænke gode og sjove tanker, for at året og stolen bliver til noget særligt, og hvis man er åben for alt hvad der kommer, så er det jo bare at vælge det man bedst kan lide.
Skal 2014 være fuld af gode motiver
skal det være sekskantet
stribet
eller måske et år hvor det er helt neutralt
det kunne også være året hvor alt ting blomstrer
måske bare et stille og roligt år
eller året med pang, hvor man virkelig folder sig ud.
Valget er dit :O)

De allerbedste ønsker til jer alle om et rigtig godt nytår.

7 kommentarer:

  1. Det skal være som det gode, gamle, smukke, SÆRLIGE år 2013 ;-) Selvom pang-året nu også trækker kraftigt!!.... (men disse linjer er vist et generelt personlighedstræk herfra, som vi ikke skal komme nærmere ind på her..:-))
    Håber, du og Finn kommer rigtig godt ind i det nye år 2014 og at det bliver lige så fedt og givende som det foregående!

    NB: Jeg håber, jeg var nr. 400.000 - VAR forbi igår aftes ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske en blanding af det gode gamle og det nye spændende, og så lader vi det med personlighedstrækket ligge....... synes nu ellers du er godt med på det nye og spændende, ønsker også dig et dejligt nyt år.
      Eva

      Slet
    2. JA! Super idé!!! GØR det!!! :-) Det gode gamle og det PINK PANG - det ville se SÅ fedt ud! En kombi stol ;-) Tak Eva :-) Håber vi ses i 2014 også!

      Slet
  2. Godt nytår. Vil glæde mig til at se forhandlingene af denne stol da jeg selv har en magen til som jeg gerne ville gøre noget ved men ikk lige ved hvordan man skal gribe an. Har du nogen tips eller gode fif til ombetrækningen af den?? Har ikk ombetrukket noget selv før så alle råd er mere end velkomne:)
    Mvh. Louise en trofast læser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal se om jeg kan huske at lave en beskrivelse af fremgangsmåden når jeg når til ombetrækningen af stolen, den er ikke umiddelbart så svær at have med at gøre.
      Eva

      Slet
  3. Jeg er helt vild med det sekskantede mønster eller den neutrale blå farve! De er bare super fine!
    Hvis du vil sælge stolen, så er jeg i hvert fald en potentiel køber.
    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skønne ved at lave de her ting som vi gør, er at der er så mange forskellige holdninger derude til hvad der er fint, jeg kan også selv rigtig godt lide den "blå" som faktisk er turkisgrøn, men ved ikke endnu hvordan stolen ender med at se ud, men du er meget velkommen til at vende tilbage hvis det endelige resultat også er fint, set fra din vinkel:O)
      Eva

      Slet