fredag den 22. marts 2013

Udstilling hos Ide Centret i Vejen

Udstillingen er taget ned d. 15.04.13
Ide Centret er en kæmpe forretning som blandt meget andet sælger maling og kunstnerartikler. 
Steen som ejer forretningen er min bror:O) og det er ret hyggeligt at samarbejde omkring nogen af de ting vi begge synes er ret spændende.
 Denne gang har vi udelukkende udstillet de genbrugsstole som jeg den sidste tid har lavet nogle forskellige af. 

Udstillingen er lavet til inspiration for dem der selv kunne tænke sig at kaste sig ud i at male en stol.
Jeg har lavet en trin for trin og materiale beskrivelse ( kan se den mangler på billedet, den var vist lige i lamineringsmaskinen da billedet blev taget) 




Jeg nåede lige at få lavet en enkelt katte taburet færdig så den kunne komme med.




Hvis du bor i nærheden af Vejen og skulle få lyst til at se udstillingen, så er adr:
Ide centret Ådalen 1, 66oo Vejen


13 kommentarer:

  1. F.A.N.T.A.S.T.I.S.K dæleme nogle dejlige og glade farver. Håber du får udsolgt. Dét fortjener de :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bettina - Dejligt med noget optimisme, mennnn jeg kender godt markedet, så jeg vil også blive glad for mindre end udsolgt:O)
      Eva

      Slet
  2. Wauw altså - så er jeg jo nødt til at tage et smut forbi en af de nærmeste dage - jeg bor jo lige i nærheden ;-)
    Super flotte sager du har lavet og meget inspirerende - tak!
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan jo forstå på de mails jeg får at vi har en del læsere fra området, så rigtig dejligt hvis du og alle i andre kigger forbi.
      Tak for de fine ord:O)
      Eva

      Slet
  3. Du kan tro vi skal se jeres udstilling, jeg glæder mig meget!
    Er I der selv på noget tidspunkt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre. Nej vi tog hjem igen i går, så i må kigge og spørg efter Steen hvis i vil høre lidt mere om det, han er der det meste af tiden og vend endelig tilbage med en kommentar her på bloggen om hvad i tænker om det.
      Eva

      Slet
  4. Ej hvor er det blevet flot! Hvor længe udstiller du i butikken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Egentlig var det meningen at det kun skulle være hen over påsken men jeg vil tro det får lov at stå ugen efter påske også, vi har ikke nogen helt nøjagtig slutdag.
      Eva

      Slet
  5. super fin udstilling. Dine ting kommer virkelig til deres ret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det var godt det fik et "rum" for sig selv, ellers ville det have druknet i de store butikslokaler.
      Eva

      Slet
  6. Hej Eva! Fantastiske stole og taburetter! Hvad vil det koste at bestille en katte taburet hos dig?
    Venlig hilsen
    Hanne Jensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Uha normalt laver jeg ikke noget på bestilling, men prøv at sende mig en mail eva2049@gmail.com, så kan jeg vende tilbage til dig når og hvis jeg finder en taburet igen som jeg synes egner sig. Prisen vil nok ligge mellem 400 og 500 kr alt efter hvad jeg skal give for taburetten. og så kan jeg ikke lave en tro kopi af den på udstillingen, da hver enkelt stol jo er forskellig.
      Eva

      Slet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet