fredag den 3. maj 2013

Kunststol nr 11.

Jeg har eksperimenteret og regnet ud og lagt sammen og haft lineal og millimeter papiret fremme.

Jeg så for et godt stykke tid siden et tæppe hos hende her som var ret fantastisk og da tanken om at lave samme mønster på en stol var født, så var det jo bare om at gå igang.
En billig genbrugsstol blev købt og udregningen begyndte, måske er det god hjernegymnastik for en hjerne der ikke mere er helt ny, det tog mig ihvertfald lidt tid at få det til at passe til stolen:O)

Nu er den endelig færdig, hold da op hvor var det et stort arbejde, indimellem måtte jeg sætte den til side for jeg blev helt svimmel af at sidde og stirre på det.






9 kommentarer:

  1. Godt regnet ud, den er blevet fantatisk;O)

    SvarSlet
  2. wow hvor er den super flot :)

    SvarSlet
  3. Det er et imponerende stykke arbejde du har lavet! Det er sjovt at se hvor meget at øjnene snyder når man ser på mønsteret.

    SvarSlet
  4. Flot arbejde - hvor er den blevet lækker!

    SvarSlet
  5. Wow hvor er den flot!

    SvarSlet
  6. vildt flot arbejde

    SvarSlet
  7. Jøsses, kan godt forstå at du blev svimmel af at kigge på den. Jeg bliver det af billederne. Den er blevet super fed. Synes godt nok du frister med alle de ting du viser frem, så håber jeg kan finde et par timer, hvor jeg lige kan smutte fordi jeres åbent hus :-)

    SvarSlet
  8. Tusind tak til jer alle, for alle de rosende ord, og dejligt hvis det kan friste nogen til at kigge forbi til vores ÅBEN HUS, hvor der er kaffe på kanden hele dagen:O)
    Eva

    SvarSlet