onsdag den 25. januar 2012

Kølerpasta / rensning og et par stole :O)

Så kører min PC igen og jeg nåede heldigvis at få den renset inden den gik helt i sort så det er jo fantastisk.

De to stole her har vi haft stående meget længe og jeg ved ikke hvorfor det er så svært at komme igang med en ombetrækning men nu er de begge to blevet færdige.
Den brune har fået kløverstoffet, det var noget af et arbejde og inden næste ombetræknings projekt skal jeg simpelthen have købt mig en kroget nål for det er rigtig svært med en alm synål, men det gik endnu engang og jeg er ret godt tilfreds med resultatet.




Denne her gamle stol har vi malet direkte ovenpå den gamle mørkere blå maling og jeg kunne godt lænke mig at den krakelerede lidt eller skaller lidt af,  det kunne blive rigtig fint, man kunne jo også hjælpe det lidt på vej med lidt sandpapir:O)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar