onsdag den 9. november 2016

Leger med Marilyn Monroe og Einstein :)

Samlet tid giver en masse energi og endelig har jeg lidt gang i kreativiteten. Mit malerværksted er fyldt med store personligheder som Marilyn, Einstein og Elvis. Jeg er i fuld gang med at lege  med stole, posca tusser, decoupage, malerier, tryk og masser af nye malebøtter:O)

L

Lige nu ligner det måske mest rod, men der er gang i kreativiteten og produktionen og det er en dejlig energi at være i. 




Jeg har været så heldig at få en masse acryl farveprøver og de skal også lige afprøves her i de kommende dage :O) Slet ikke dårlig at have en bror der er farvehandler !!!!!!! 



Håber på at jeg har en ny skammel klar til fremvisning i morgen :O)
Rigtig god snevejrsdag til alle mine trofaste følgere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar