torsdag den 29. september 2016

Leg med oliemalerier og gamle rammer

Jeg har længe gået og tænkt over hvordan jeg kunne bruge de gamle oliemalerier som jeg har stående på en anden måde end at male ovenpå. I går kom jeg så endelig igang:)
Alle gamle rammer blev samlet sammen.


Jeg fandt alle gamle oliemalerier frem fra gemmerne, De fleste er mine og de stammer fra den allerførste tid hvor jeg startede med at male og er alle en 10-15 år gamle, men enkelte har jeg samlet op af skraldebunken hos en af mine børn, der var de endt efter en oprydning i forbindelse med en flytning:)




Næste skridt var at sortere og skære til. Jeg havde en del af disse rammer fra Ikea så de skal bruges til det første projekt.





Nu ligger de på gulvet i mit værksted og er klar til at sætte ind i rammerne, jeg går lige og summer lidt over om jeg skal have lidt gang i posca tusserne og lakken inden de sættes fast.
Det er er ret sjov måde at få noget ud af sine gamle malerier:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar