mandag den 6. juni 2016

Noget om beton og at blive klogere.

Der er nogen der siger at man skal udfordre sin hjerne når man kommer op i årene og det var vist det jeg gik i gang med i går:)
Jeg havde en aftale med en dejlig haveven om at vi skulle eksperimentere med lidt forskelligt beton støberi, både for at blive "klogere" men også for at lave lidt sjov til vores respektive haver.
Så blev hun desværre syg så jeg gik selv i krig med eksperimentet og i løbet af dagen blev jeg en del klogere :O)



Så er der gjort klar til den helt store beton dag, jeg startede meget optimistisk ud:)







Efter 8 timers arbejde har jeg nu 12 ret forskellige ting stående til tørre eller hvad det hedder i beton sprog:)  Jeg har ingen erfaring med tykkelser og tørretid men som altid når jeg lærer nyt må jeg prøve mig frem, så husker jeg også de fejl jeg har lavet undervejs.
Jeg har også brugt forskelligt beton og er allerede blevet lidt klogere på hvilken beton der fungerer til de forskellige ting.
:O)
En dejlig måde at holde søndag på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar