onsdag den 11. maj 2016

Lille beton bord.

Jeg har ikke rigtig været med på beton bølgen selv om jeg faktisk har lavet små beton borde for over 10 år siden, men dengang var der ingen bølge:)
Jeg er ret vild med beton til nogen ting men som med alt andet der ryger ind i en bølge, så er der mange af de ting der bliver lavet lige nu som jeg absolut ikke er vild med, men heldigvis har vi alle hver vores smag og det mener jeg der skal være plads til:)

Jeg kommer helt sikkert til at eksperimentere lidt med beton i den kommende tid, her har jeg fyldt et tyndt lag i en gammel zink bakke. Jeg kan være lidt i tvivl om hvor godt det holder men det må tiden vise. Jernstativet som her er brugt som understel,  har jeg haft en del af, de er lavet af en lokal smed også for ret mange år siden, de har været helt fantastiske til mange ting da de kan sættes sammen.


Rigtig god dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar