mandag den 30. maj 2016

Jeg har pelset en sofa...Genbrug:O)


Når genbrug tager overhånd? eller fantastisk genbrug af læder?
Jeg fik en rigtig kvalitets sofa forærende, men ingen ville købe den så i lørdags satte jeg kniven i den Finn måtte gå mens det stod på, han havde så svært ved at se på at den blev pelset:) 


Der er masser af læder i sådan en sofa, og i denne her er alt ægte læder:)


Alle sømme blev sprættet op og ud over læder var der jo andre gode genbrugsting:)




Ud over en masse fantastisk læder, har jeg fået det mest lækre fyld til puder, 9 lynlåse og en masse gjorder,  som jeg lige mangler at få skåret fri af skroget:).

I mit univers er det genbrug når det er bedst, nu skal jeg bare finde tiden til af lave noget af det og det med tiden er nok det største problem :)

Lige i øjeblikket arbejder jeg på et lampeprojekt som skulle have været færdig for længe siden,og et Elvis projekt som skrider godt fremad og et projekt med at finde en olieblanding til et spisebord som jeg har lovet at give en hånd med, alt sammen kommer senere her på kanalen
:O)



Nå ja så fik Finn og jeg også lige lyst til at forsøge os med lidt beton støberi i går, ved ikke helt hvordan det ender?

4 kommentarer:

  1. Fedt! Som du måske husker, så gjorde jeg det samme med vores gamle sofa - og det er der kommet mange lækre ting ud af. God fornøjelse med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg husker godt at du lavede fine ting, jeg tror det må blive et vinter projekt for mig at få brugt noget af det:)

      Slet
  2. Jeg er spændt på at se, hvad du får ud af læderet, jeg har selv et par læderhynder fra nogle lænestole liggende, ved dog ikke helt, hvad jeg skal bruge dem til

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at der både kan blive til tasker, møbelpolstring og andet godt men nu er det foreløbig lagt ind ved siden af alt det andet som jeg har samlet sammen, så må vi se hvornår jeg kommer igang.

      Slet