mandag den 2. maj 2016

Havelågen HAR været åben:O)

Tusind tusind tak til alle som berigede vores weekend med et besøg i haven og i galleriet.
Det har været en fantastisk dejlig oplevelse at se og høre haven summe af mennesker som har oset rundt og kommenteret og diskuteret vores mange små og store installationer, skulpturer, billeder og alt hvad der ellers er ude og inde her hos os.
Jeg håber at jeg nåede at snakke lidt med hver og en af jer og jeg var helt høj af alle de skønne snakke og positive kommentarer jeg fik, det har været en fantastisk weekend.
Det var min intention at tage en masse billeder men jeg havde så travlt at kameraet slet ikke nåede at komme frem, så i må nøjes med billeder som jeg tog lige inden vi åbnede.




Vi havde lukket indkørslen for biler, med denne hurtige opstilling:)


Rundt om i haven har jeg en del gamle fade og jern ting som jeg bruger til vand og blomster-hoveder
Her er det påskeliljer og jeg havde et med mælkebøtter som virkelig også lyste op i går hvor solen stod højt på himlen.

Farmor og farfars gamle stol som de købte brugt da de blev gift for en menneske alder siden, nu står den under en af havens stedsegrønne buske:)


Karin Eriksen udstillede sit fine beton arbejde i og omkring min gamle kassevæg som står mellem havens store træer.




De fyldte anemoner står på spring


En gammel keramik lampe er vendt på hovedet og fyldt med jord og plante:)



Zink baljer og beholdere med stedmoder under træernes skygge.


Tak for en fantastisk weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar