torsdag den 5. maj 2016

4 stk retro sofaer til salg

Efter en veloverstået udstilling har de 4 sofaer nu opfyldt deres forpligtelse her hos mig og derfor sætter jeg dem til salg så de kan finde deres rette hjem.
Jeg skal have alt mit malegrej ind igen og har derfor ikke plads til dem.
Du kan blive lidt klogere på sofaernes historie ved at klikke ind på indlægget her, der står lidt om hvor de kommer fra osv.

 



Sofaerne er i ret god stand og man sidder forbavsende godt i dem, de har hver især små slitager men stoffet er rigtig fint og ikke særlig slidt:)  Hvis du skulle være interesseret så kontakt mig  på 40452049, du er altid velkommen til at kigge forbi og se dem an:)
Jeg sælger dem lige nu for kun 650,-kr pr stk.
De måler: L 146 D 68 H bagpå 89, armlæn 66, siddeh. 45,5

Rigtig god torsdag:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar