lørdag den 26. marts 2016

Stevns klint - drivtømmer - leg.

Min fødselsdags gave til mig selv var en tur ud i det blå, så torsdag satte vi kursen mod Stevns klint, kaffekurven var pakket, solen skinnede og der var diesel på Volvo :-)
En lille krea bagtanke med at besøge klinten var forhåbninger om at finde drivtømmer.

Fredag var det regnvejr og den perfekte dag til at kigge lidt på fundene fra klinten.

Skulptur på beton fod.


Her er alt hvad vi fandt, man skulle virkelig se godt efter for der var langt imellem stykkerne og jeg havde en forestilling om at finde tømmer men det kan vist bedst betegnes som pinde :o)


Men de små stykker unika gav mig virkelig optur i går, jeg arbejdede / legede med dem helt dagen ( og heldigvis kunne Finn mærke at det summede i mig af den der, jeg skal ikke forstyrres for meget følelse, så han kom listende med boremaskine og bor der lige passede til de huller jeg skulle bruge og så gav han sig ellers til at gøre rent, fantastisk fornemmelse han har min "gamle" mand)

Grene med uld.



Skulptur på beton fod.


Skulptur på beton fod.




Ophæng / Uro



Tre små billeder blev også lavet men dem er jeg ikke helt færdig med og så er der stadig pinde/tømmer til endnu et par små ting.



Se lige hvad der kunne blive ud af denne her når den engang vælter ned fra klinten, men det er bare om at nyde den mens den står der i alt sin pragt.
Dejlige dage og fantastisk at være i sådan et flow en hel dag og vide at badeværelset er rent og sengetøjet skiftet når det bliver sengetid :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar