onsdag den 9. december 2015

Gode fund til mig selv:O)

I weekenden var vi en smuttur på Fyn og selv om turen egentlig handlede om fødselsdag, så er der jo ingen grund til at køre forbi et loppemarkeds skilt, når det står der og kalder i rabatten.
Der var gode ting til gode priser og så var den dag jo godt begyndt:)

Jeg er vild med de to platter her, måske en terapeut kunne få en masse ud af at analysere mit behov for at købe lige netop de her:O) 



De skønne kopper for 30 kr, det kunne heller ikke være bedre:) 


De to fine stole har jeg lige fundet her i nabolaget, ved ikke helt om de måske skal ud og være en del af Åben have projektet..........


Jeg har lige fået en levering af de nye kasser fra Træmanden, mere om dem i morgen:O)

2 kommentarer:

  1. Det er nogen heftige platter ;-) tror ikke du skal vise dem til en terapeut thi hi
    Kopperne er bare fine, er det konfetti de hedder ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg var godt klar over at man skal være lidt nørdet for at holde af dem:O) Jeg er lidt i tvivl om hvad de hedder, de konfetti jeg ellers har er ensfarvede, så?

      Slet