fredag den 6. november 2015

Ølvogn og bladkugler.

Efter 4 dages intens arbejde hos yngste datteren med at male badeværelse er det godt at komme hjem og se at den gamle ølvogn stadig står og venter. Da den dukkede op og var til salg fik jeg straks lyst til at bruge den i projekt Åben Havelåge:O) Jeg tror det ender med at den skal laves om til en kaffevogn. Jeg tænker der skal være et par sider og et lille tag, et gasblus osv men det er jo ikke mig der er byggemand bob her i huset, jeg må lige korspondere lidt med Finn og se hvad der er muligt:O)


Og ellers er det løvfalds tid og det betyder her i huset tid til at lave bladkugler som kan ligge og pynte i haven og på terrassen i vinter. 


Platan træet er en af de gode til kugler, bladene er store og lidt læderagtige så de holder godt. Det kræver kun en vindseltråd at lave en kugle, (nederst på bloggen i højre side er der en DIY ), jeg har kun nået et par stykker men der skal være mange flere i år så jeg ved godt hvad weekenden skal gå med:O)



Rigtig god fredag til jer alle:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar