torsdag den 10. september 2015

UDSALG PÅ STOLE

Vi har for mange stole!!!!!!!!!!!!! og vi har for lidt plads!!!!!!!!!!!!!!

45 forskellige stole sælges nu til ½ pris

Ring/sms på 40452049 for reservering og afhent i weekenden 
Reserver på mail: eva2049@gmail.com og afhent i weekenden
Eller kom og kig og gør en god handel.


 Glemte at sætte sæderne i inden fotografering, men send mig en sms 40452049 for at få et billede.





Nogen af stolene er der kun en af og andre er der 2 - 3 - 4 - og 7 af,
Udsalgspriserne ligger mellem 25,- og 100   et par stykker er lidt dyrere. 
Spørg endelig ind til antal og udsalgsprisen på 40452049


2 kommentarer:

  1. Årh de er så fine. Det er nogle heldige købere - både fede stole og halv pris! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke lige hvad der er sket siden jeg har fået samlet så mange stole sammen og de her er kun dem der er på udsalg, der er jo også alle de andre:-) nu håber jeg nogen kan bruge dem så jeg kan få lidt plads til de nye ting:)

      Slet