søndag den 9. august 2015

Teak skab der emmer af kvalitet

Når man emmer af skønhed,  er stram i formen,  har gode slanke ben og har de skønneste detaljer midtpå, hvad mere kan man så forlange af en årgang ca 1960  :O)




Selv indvendig er den beklædt med teak:)


Jeg ved godt at jeg manipulerer men den er altså super fin:)


To stk. sætte fra hylder lige til at trække ud.


 

Se skufferne indvendig, det er bare i orden


og bemærk også lige hylderne som har de fineste afrundede kanter



Begejstret? ja.... jeg elsker kvalitet som det her, men nu skal jeg nok få armene ned for jeg elsker også gamle ud tjente ting, har i samme køb fået et gammelt have bord med hjem og selv om det er gammel og slidt så er det et fantastisk bord, men mere om det senere:) 

2 kommentarer:

  1. Det minder SÅ meget om det 'skrummel' der stod i mine bedsteforældres stue. Det er lige før jeg kan lugte 'gæste cigarerne' der lå i skuffen. Men er enig med dig, den er velholdt og stadig charmerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid sjovt når der dukker gamle minder op ved synet af de gamle møbler, det må være dengang cigarer og cigaretter blev sat på bordet ved festlige lejligheder:O) Det var virkelig en anden tid.

      Slet