søndag den 23. august 2015

Rustik arbejds rullebord.

I går var den helt store flytte om dag :O) men mere om det en anden dag, for lige nu ligner værksted, stofrum. vores gård, gang og udstilling noget hvor der kunne være sprunget en bombe, men det bliver så godt når vi er færdige:)
Under flytning af alt mit stof kom jeg ind til det gamle stel som vi brugte i stofrummet, men som altid er der ikke langt fra tanke til handling her i huset, så da jeg fik nævnt at det kunne blive fantastisk med en af de nye "gamle" plader, gik der ikke mange øjeblikke før Finn havde monteret pladen, 


Vi valgte den mest rustikke af pladerne, den har lidt skader i kanten men det gør ingenting til det den skal bruges til.


For at få en mere lækker overflade som man ikke river sig på er jeg igang med at give den skibslak, så skulle den kunne holde til det meste:) Pladen bliver en del mørkere og jeg håber det ender med at jeg får en blank overflade på denne her. 



3 kommentarer:

  1. Ja præcis! Lidt som den låge du her har gang i! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pladerne kunne komme til at være nærmest som sådan et "kæmpe-ikon" ;-)

      Slet
    2. Iihhh altså hvorfor bor vi så langt fra hinanden ? det kunne være så skønt hvis du boede lige her rundt om hjørnet:-)

      Slet