tirsdag den 2. juni 2015

Fire nye puder:)

Mit gamle arbejdsbord som du kan se mere om lige HER blev ryddet og symaskinen kom frem i lyset i søndags da der blev lidt for langt imellem kunderne, jeg duer ikke til at lave ingenting altså lige bortset fra når jeg tager i sommerhus, så kan jeg godt ligge på langs en hel weekend og især hvis jeg har en dejlig bog i hånden:)

Fire puder fik jeg syet, de to her er syet af nyt stof fra stof og stil og et stykke hør som jeg har haft liggende fra engang jeg syede gardiner for år tilbage:)



Det kan være lidt svært at se men bagsiden har en dobbelt lukning så det er nemt at tage puden ud hvis betrækket skal vaskes.


En lidt mere robust aflang pude, syet af et gammelt velour møbelstof og en bredriflet fløjel.


Endnu et stof og stil produkt, den kan både fungere som sidde pude og pyntepude.



Hvis jeg kan finde gnisten og roen skal jeg igang med pensel og lærred i dag, jeg har solgt nogle stykker af mine store malerier og det giver jo lyst og energi til at male nye ting:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar