torsdag den 25. juni 2015

Dejlige dage i Atalie`t :O)

Ja man kan vel kalde det hvad man vil:)   til daglig er det vores gang, men når jeg trækker alle rullebordene ud, finder penslerne frem og dækker gulvet med voksdug så bliver det til mit Atalie:)

For mig skal der tid til, når jeg skal male, tingene tager lang lang tid men det er skønt når det kan lade sig gøre.



Jeg har lige investeret i det her mærke som hedder Golden, jeg er jo stadig nybegynder ud i det med maleriet men kan godt mærke at det virkelig gør en forskel om malingen er af en god kvalitet, og det bliver ikke de sidste Golden produkter jeg bestiller hjem, skal du være med ved næste bestilling Gunver:O) 


Stadig langt fra målet men godt på vej:)


Det bliver endnu en dejlig dag:)
Også rigtig god dag til dig.

3 kommentarer:

  1. Skønt du har et sted at fordybe dig. Og bordet er jo også snart et maleri i sig selv kan jeg se ;)

    Jeg maler ikke selv ret tit men jeg forestiller mig at kvalitetsmaling er lige så vigtigt som ordentligt stof og garn når man syer, strikker eller godt papir til udklip og follerier, det gør bare så meget ved lysten til at gå i gang og gøre noget ud af det når man har gode materialer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, jeg har selv været flittig syerske tilbage i tiden så jeg husker alt om skæve vævninger osv:)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet