onsdag den 27. maj 2015

Min barndoms teak stol

 I mit barndomshjem havde vi denne model i spisestue stole og faktisk har jeg stadig de 6 stole fra dengang, de passer dog ikke så godt til et gedigen 3 m plankebord så indtil videre er de sat på lager:)

Men jeg fandt de to her for nylig og nu har de fået nyt betræk og er klar til at erobre verden endnu engang.
Stoffet er en ret lækker kvalitet i møbelstof fra Stof og Stil. 
Skal lige sige at jeg ikke på nogen måde får reklame honorar fra stof og stil, jeg er bare vild med mange af deres skønne stoffer:)




Vi har også lige sat endnu et teak spisebord i stand, det har en anelse runding på pladen som giver et rigtig fint udtryk.
Efter rensning af pladen har vi poleret olien ned i træet med vandslibepapir, det giver en utrolig lækker overflade på træet:)



Jeg er igang med de sidste forberedelser til weekendens Åbne hus og hvis ikke regnen siler ned på lørdag, så samler vi en del loppeefekter fra til næsten ingen penge, vi har bl.a en masse hvide plast stabel stole som nu skal videre, forsøger at få lagt billeder ind i morgen eller på fredag.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine stole. Dem husker jeg også - fra bedste'rnes spisestue. Bordet ser så flot ud. God fornøjelse med Åbent Hus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, jeg håber der dukker nogle folk op, jeg har valgt de dyre annoncer i vores lokale aviser fra så det må gå som det kan, vores lille biks er ihvertfald fyldt til bristepunktet:)

      Slet
  2. Hej!

    Jeg kan se det er et ældre opslag, men de 6 stk. stole du nævnte og det ovenstående smukke spisebord, er de til salg? :-)

    Mvh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre,både borde og stole på billederne er solgt og de 6 stk som jeg selv har, de kommmer ikke til salg.

      Slet