søndag den 19. april 2015

Forår sol og "nye" møbler :)

Det er næsten sommerlige tilstande på vores terrasse i de her dage og haven kalder på alt ledig tid. Men i går afsatte vi tid til at hente disse ???? lidt sjove ????? mærkelige ?????? fine ???? møbler hos en venlig sjæl i Dianalund tak for det:) nu står de her og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal mene om dem???


Møblerne er forbavsende lette og ikke så voldsom store som gamle møbler ellers er:)


Stoffet er fint og helt, den ene stol skal have lidt lim og der mangler et par knaper men ellers er både sofa og stole i ret god stand, men jeg tænker lidt på... er der overhovedet nogen som kan have sådan en stol eller lille sofa stående???
Nu får de en plads i udstillingen så går jeg lige i tænkeboks, skal de have lov at være som de er eller skal jeg give dem en omgang -------et eller andet sjov halløj???

Finn mener stolene kunne blive en fantastisk hunde stol, måske vil han i virkeligheden bare fortælle mig at han gerne vil have hund igen:) vores gamle Holger hund havde nemlig en stol i soveværelset som var helt hans egen:O)

13 kommentarer:

  1. Jeg stemmer med Finn, det ville være en fantastisk flot hundestol :) jeg synes de er vildt flotte, men de kræver en særlig indretning før de passer ind som sæt. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er de i virkeligheden bedst enkeltvis,................ hvis det da ikke lige er fordi man har flere hunde:O)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. For en gangs skyld forholder jeg mig tavs ;-)

    Ha ha Finn - han er sgu snu!

    Jeg synes, de har den perfekte form og trækant til at gøre noget vildt som Design Junkie! Og ikke som sæt - men som "enkeltstol".....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tavshed fra dig??? det er da helt forkert:O)

      Slet
  4. Det er fint Finn gerne vil have hund igen... så lad dog manden. Men havde jeg boet alene, uden at skulle tage hensyn til nogen, havde jeg købt hele sættet, før I havde haft hænderne i det. Jeg er ret sikker på, der er mange andre, der har det som jeg... jeg syntes, det er for lækkert, som det er.

    Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, jeg ville elske at have hund igen men jeg ved at det er hårdt arbejde det første år og at der følger 12 -13 år bagefter, helt sikkert med mange glæder men også mange forpligtelser, så vi overvejet det meget lige i denne tid men friheden er også virkelig værdifuld, det er fantastisk at være nået hertil:)
      Rigtig dejlig at du kan lide de "kongelige" møbler

      Slet
  5. Jeg vil gerne købe den ene lænestol, hvis du vælger at sælge dem enkeltvis. Men du må gerne finde på noget upcykling... dine idéer plejer at være super! :-)
    Mange hilsner Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sælger dem helt sikkert enkeltvis så vi finder ud af noget, sender du mig ikke lige en mail eva2049@gmail.com så kan vi aftale nærmere.
      Sikke en tillid du har til at jeg laver noget du kan lide:) tak for det, Jeg begynder ikke at ompolstre dem men jeg leger gerne lidt med en af dem så må vi se hvordan det ender:)

      Slet
  6. De er jo helt kongelige i deres udtryk, med velour og det hele.
    Meget fine, men svære at passe ind i en moderne indretning

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo perfekt med et kongeligt indslag lige i de her dage hvor flaget har været hejst for dronningen allevegne:) Nogen gange kan det faktisk være helt befriende at bryde alt det moderne og stilfulde med lidt af det ældre og "kongelige"

      Slet
  7. Jeg er ret vild med sofaen. Desværre er der ikke rigtigt plads til en sofa mere i en etværelses.
    :-/ må drømme videre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kunne godt give et lidt sjovt/skævt indslag til indretningen, men i en et værelses handler det nok også om at være lidt praktisk vil jeg tro:)

      Slet