onsdag den 4. marts 2015

19 nye fine fund, gl lænestol kakkelbord mm:)

Man gør nogen gange de bedste fund når man slet ikke forventer noget og sådan var det helt sikkert i går, her kommer nogen af de mange ting vi fik med hjem fra en smuttur på genbrugen:)

Palisander sofabord med rigtig fine kakler.


En gammel lænestol i allerfineste stand, farven ja det havde jo ikke gjort noget at den var grønlig men hvad mener du???


Skrivepult som nu skal under kærlig behandling.


Robust nyere skrivebord, den skal også lige have en overhaling så den skiller sig lidt ud fra mængden.


Et helt fantastisk lille bord med to skuffer, kan vel både bruges som lille spisebord og som skrivebord:)


Fortsættelse følger:)

2 kommentarer:

  1. Mon den stol kan sælges til mig til en god pris, når jeg har betalt min gæld!? ;-) Jeg er VILD med farven! Du ændrer den ikke!!! ;-)

    Den kunne sagtens stå sammen med den anden i værkstedet, så jeg endelig har to kaffe/katte siddepladser ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tænkte nok at du kan lide den som den er:) jeg ville jo klart pille ved den:O) Vi finder ud af noget, jeg sender dig en mail når jeg lige når så langt:)

      Slet