mandag den 9. februar 2015

Kommode med teak skuffer og andre gode fund.

Jeg er håbløs bagud med at få taget billeder af de forskellige fund vi hele tiden gør, men da ingen stress er kodeordet for Fantast-fabrikken så må det være sådan det er:)
Denne skønne teak kommode var malet hvid da vi fandt den, jeg tror jeg vil se om jeg kan få malingen af benene så de kommer tilbage til teak og så skal den nok have en anden farve, hvid virker lidt hårdt sammen med det gyldne teak.
Hvilken farve ville du vælge i stedet for den hvide???


En rigtig gammel chatol står også og venter på værkstedet, det er virkelig en af den slags møbler som godt kunne gå under navnet husmands møbler, når man ser ind i det kan man se at det er lavt af gamle brædder, ikke noget med spånplader eller mdf plader nej det er gedigen robust kram:)



I dag har jeg lovet mellemste barnebarn (6 år) at hun må starte på et maleri, det er altid spændende hvad det bringer men det er jo vinterferie og tid til familie hygge.

2 kommentarer:

  1. Tror jeg ville vælge en lækker højglans mint eller koral op imod den gyldne teak :) og ja, det kunne være en fed detalje at få benene fri for maling - spændende at se hvad det ender med :)

    SvarSlet
  2. Lyder som et par gode foreslag, begge farver har jeg på lager så det arbejder jeg lige lidt videre med:)

    SvarSlet