lørdag den 6. december 2014

Projekt teak kassevæg, boligindretning, leg med gamle møbler, en væg i vores stue:)

Langt om længe fik vi de sidste kasser sat op så nu er vores nye kassevæg nået så langt at jeg kan begynde og tænke på om der skal et par billeder på væggen, eller måske skal den have lov at være helt ren som den er.
Det gamle skab købte jeg for længe siden af en kunde i Fantast-fabrikken, planen var at det skulle males og sælges videre men lige nu får det lov at stå i vores stue:) det er et helt fantastisk gammelt skab som oprindelig er et vægskab men vi har indtil videre sat hjul under og det har også fået lov at bevare den gamle maling.
De forskellige teak ting er fundet her i området på forskellige loppemarkeder:)




De tre kasser her er nye, de er henholdsvis malet og bejdset og de bejdsede overflader har så fået lak, jeg synes selv de er blevet super gode:) Kasserne er købt hos Tina Dalbøge



2 kommentarer:

  1. Godmorgen Eva.

    Hvor er det blevet godt og vældigt inspirerende:) Er faldet pladask for stolen på billedet, selvom den sikkert ikke er til salg? Kan genkende hjørnet i stuen og prøver at finde lige netop den linie i teksten, hvor du skriver at jeg skal købe den;) Sig endelig til, så har du en køber...
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften Helle:)
      Hvor dejligt at høre fra dig igen. Jeg kæmpede for stolen på en auktion ved spejdernes loppemarked i sommers godt du ikke var der for så er det jo ikke sikkert at det var mig der fik den med hjem:)
      Eva

      Slet