tirsdag den 9. december 2014

Gyngestol og tremmeseng.

Jeg har endnu engang fundet en af de gamle gyngestole her, Nu får den en plads i udstillingen julen over og så tror jeg den skal sprøjtemales  så bliver der lige tid til at tænke over farven;´:)



Sengen her har vi sat i stand for nogle år siden og den har så været brugt af en af børnebørnene når hun skulle overnatte, men nu er den skiftet ud med en anden og større og denne her kan komme videre ud i verden:)
Sengen kan trækkes ud til næsten dobbelt størrelse.





7 kommentarer:

  1. SIkke en fantastisk lækker gyngestol. Og endnu federe børneseng (for sådan een har vi selv haft). Glæder mig til at se farven på gyngestolen. Jeg ville selv være mest til højglans sort eller mat almueblå-agtig. Men hvad mon du finder ...

    SvarSlet
  2. Ja sort er helt sikkert den sikre udgave, jeg er blevet ret vild med den petroliums blå ogs men jeg tror jeg venter med at beslutte det til efter jul, sprøjtepistolen er gået på juleferie:)

    SvarSlet
  3. Årrhhh, sådan en seng har mine børn også allesammen sovet i.

    SvarSlet
  4. Jeg har lige købt seng nøjagtig magen til, blot uden maling. Ved du hvor den stammer fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har sat et par stykker i stand af dem men ved ellers ikke noget om sengen desværre, jeg vil tro at den er fra 50erne.

      Slet
    2. Tak for hurtigt svar. Det er altid sjovt at vide lidt mere om møblerne, men uanset hvad virker kvaliteten rigtig fin.

      Slet
  5. Nej desværre jeg ved ikke rigtig noget om gyngestolen.

    SvarSlet