torsdag den 23. oktober 2014

Rund udtræks Teak bord.

Uha tiden er lidt knap i denne tid, det er budget og regnskabstid i mit "rigtige" arbejde og det er jo den del af min arbejds verden som ligger langt langt væk fra det jeg går og pusler med her i Fantast-fabrikken:)

Men her får i lige et par hurtige skud af det skønne bord der lige stod der i vores lokale genbrug i går og ventede på at skulle med os hjem:O) Jeg var godt nok lidt i tvivl om jeg skulle købe det for priserne er ved at være godt oppe men jeg kunne da næsten heller ikke bare lade det stå:). Det trænger til en kærlig afrensning men med lidt tålmodighed tror jeg det kan blive rigtig rigtig fint, bordet har hele tre plader de er dog ikke lavet i teak, det synes jeg at jeg har set før, men bordet kan blive meeeeeeget langt.


Der var 4 skønne stole med og ja de bliver desværre også nødt til at have en ombetrækning og så snart jeg får lidt tid så kommer de under behandling:)


5 kommentarer:

  1. Har du/I for resten lavet en guide til opfriskning af teaktræsmøbler?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja når vi lige får skjolder osv renset af så bliver den rigtig fin. Jeg har ofte skrevet om hvordan vi gør, men måske jeg skulle lave en mere udførlig en nu hvor jeg skal igang med bordet vil jeg prøve at få taget nogle billeder undervejs:)
      Eva

      Slet
  2. hej ville lige høre om det er tilsalg
    mvh
    lars bo

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre det er solgt. Du kan se hvad der er til salg ved at klikke ind på MØBLER til salg øverst på siden. Vi holder for øjeblikket ophørs salg på alle møbler.

      Slet