fredag den 10. oktober 2014

Fridag - Stof og Ikea tur:)

Nye forsyninger og en nææææsten tom pengepung, var hvad jeg kom hjem med i går efter en "fridag"  eller det føltes ihvertfald som en fridag, selv om der skulle købes ind til nyindretning og omrokkering af et hyggerum for de unge på min  "rigtige" arbejdsplads, som jo stadig har noget med unge mennesker at gøre. Skal nok tage et par billeder når jeg bliver færdig med det lille projekt:)

Men stoffet her har så i den grad noget med min pasion og hobby, nemlig de gamle møbler, at gøre, for nu er der købt ind til de forskellige projekter der helt sikkert dukker op her i den mørke vintertid som vi så småt går i møde
Møbelstof - uldstoffer - bommuld stof, nu skal jeg bare ud og opstøve spændende møbler:)







Rigtig god fredag til jer alle.


2 kommentarer:

  1. Hej Eva. Hvor køber du stof henne? Jeg er på udkig efter noget slidstærkt stof til en stol jeg er ved at ombetrække på skolen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine
      Det stof på billederne her er fra Stof og Stil det meste af det er møbelstof og de har så meget skønt stof til priser som er til at betale, Jeg har også tidligere købt på nettet men jeg kan bedst lide at have stoffet mellem hænderne så jeg kan mærke hvordan det er og så kan jeg ikke købe stof til 300 kr pr. m for så holder mine priser jo slet slet ikke:) Jeg finder faktisk også indimellem godt stof på loppemarkeder. Held og lykke med stolen, jeg følger med i processen på din blog:)
      Eva

      Slet