mandag den 8. september 2014

Så lykkedes det :O) og en margarinekasse:)

Vores gang er tilbage i normal tilstand, alle møbler og det var faktisk ret mange, de fyldte hele gangen så vi kun havde en lille sti ud til værkstedet og ind til udstillingen som er lige bag foldedøren.
Gulvet er vasket og malerpletter renset af så nu er gangen klar til ny invation:)


Man skal jo ikke spilde tiden :) så vi rundede lige et flyttemarked og fik lidt sjove ting med hjem... 
uuuha .. uuuha...det var balsam for kræmmergenet efter en hel uge uden nogen køb.

Skuffer og kasser, jeg samler stadig til en kassevæg.

Lidt nostalgi fik jeg også med hjem, en margarinekasse, den minder mig om barndommens dage i mine forældres købmandsforretning, godt nok står der fællesforeningen for brugsforeninger på den men pyt margarine er vel margarine,og dog, faktisk tror jeg vi fik margarine hjem i grå papkasser og købmandens mærke var vist OMA margarine, sjovt med den hukommelse:)


og se så lige de to gamle børne taburetter, den ene har det ikke så godt men måske kan de reddes, det er helt sikkert et forsøg værd.


2 kommentarer:

  1. Åh MAND nogle kup!!! Er VILD med skamlerne!! Og kasserne! Hvis du nogensinde ender med at lave en "bagvæg", hvor du skruer disse forskellige kasser på (helts små og totalt grove og slidte) i en pærevælling, som jeg kan bruge som "forvokset sættekasse" for mine krus, så er jeg klar aftager!!! Kasserne skal ikke være alt for store men så rå og slidte som muligt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige renset alt kalken af og reddet Jesper fårekylling:) Jeg går på udkig efter små rå og slidte kasser:)

      Slet