fredag den 19. september 2014

En perle:) kommode med sminkebord og spejl.

Denne gang er jeg selv vild begejstret for resultatet:)
Kommoden her trængte til en meget kærlig hånd, især var den ret hærget indvendig ved spejlet men med lidt tålmodighed og masser af kærlighed til det gamle møbel fremstår den nu sådan her:)


Hvid indvendig, den nye sorte maling (som jeg er ret glad for) udvendig og selvklæbende plast på skufferne (iøvrigt en rulle som stammer fra 60èrne, fundet i kælderen i en farvehandel i Grindsted)
Spejlet har små stjerner som er slebet ind i glasset. og se lige de fine små skuffer og de små hvide greb:)




Egentlig var der også messinggreb på det der ligner to skuffer øverst men dem pillede vi af og erstattede med dette gamle greb som i sig selv er ret forfærdentlig grim men som i denne sammenhæng passer super fint til kommoden (måske har du en anden mening og det er også helt i orden men jeg er glad:)



Nu er værkstedet også ved at være tømt for ting der skal sættes i stand og så må jeg igen gå på indkøb og købe alle de loppe ting der faldbydes derude, det er helt fantastisk at være helt i bund ( øhhh næsten helt i bund mangler to stole og en gammel divan som skal have nyt betræk)
GOD FREDAG OG HUSK VI HAR ÅBEN FØRSTE WEEKEND I OKTOBER.

2 kommentarer:

  1. Skøn kommode... jeg ærgre mig gul og grøn over at jeg ikke har et sted den kunne bo her hos mig! Øv
    Kh og god weekend Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan kan jeg også godt have det indimellem når der er noget jeg gerne selv vil beholde, også god weekend herfra.
      Eva

      Slet