lørdag den 16. august 2014

Masser af nye stolefund.

Vi har igen gangen fuld af stole som allesammen kræver en kærlig hånd:)
Jeg er lidt i tvivl om, om de her er FDB stole, kan ikke lige finde dem nogen steder under det navn men har set at nogen sælger dem som FDB stole.

Ved du hvem der har lavet dem?


En fin lille børne stol:)


Vi har været heldige at finde tre af de gamle armstole så nu er der efterårsarbejde uha man tør jo dårligt sige ordet for det er ikke så rart at tænke på at vi inden længe skal have dørene lukket og fyret tændt, med at finde stof og betrække dem, det er rigtig hyggeligt arbejde:)



Denne her har jeg lavet, den kommer i ny udgave her på kanalen inden længe:)


Denne her er jeg også lidt i tvivl om tror måske bare det er en nyere ikea stol.
Ved du det?


Spændende hvad der gemmer sig under det gamle stof????



1 kommentar:

  1. Jeg vil ikke mene det er fdb stole men bare en alm pindestol, den kan godt minde lidt om fdb's stole. Sædet og ryglænet ligner bare ikke helt synes jeg. Der er 6 pinde på FDB, og sædet er "lige" med en smule afrunding i kanterne. Du har virkelig fundet mange lækre stole, savner virkelig genbrugsforretningerne på vestsjælland, de er noget bedre end her i kbh.

    SvarSlet