mandag den 7. juli 2014

Et par af de grønne.

Ferien begynder at nærme sig og jeg arbejder ihærdigt på at få ryddet op i de ting der står og fylder op i vores gang, så den kan blive fri af gamle møbler inden jeg skal holde ferie og i går gik det helt fint indtil jeg liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige skulle en smuttur forbi et par lokale loppeshop, men kun for at kigge for jeg skal ikke lave møbler i ferien. Men nogen ting kan man da ikke lade stå og når loppemanden så var i handelshumør så ender det helt galt!!!!!!!!  Nå mere om det i morgen :-)

Den gamle skammel blev endelig lavet færdig i går, den er malet hvid, betrukket med prikket babyfløjl og sluttet af med et guld kantebånd.




Her kommer endnu en af de møbler som kommer fra østen, de er altid meget praktiske med masser af plads men håndværket ligger et godt stykke fra den gode danske kvalitet.
Jeg ved at der bliver smidt en masse af dem ud, men tænk at transportere dem helt til Danmark og så bare kassere dem efter kort tid, men denne her overlever, den er malet sort, og skufferne er tapetseret med papir som efterfølgende har fået to gange møbellak.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar