torsdag den 5. juni 2014

Billedspam af et smukt gammelt Chatol

De gamle chatoller med skriveplade har jeg efterhånden lavet en del af, de er allesammen meget forskellige og egentlig er det ofte nogen små ting ved møblet der afgør hvad jeg vælger at gøre ved det.
Jeg er så priviligeret at jeg selv kan bestemme og det er en dejlig måde at arbejde på og egentlig hele meningen med Fantast-fabrikken, det skal være sjovt, inspirerende og uden stress, det sidste er især vigtig og netop derfor siger jeg som regel nej når nogen gerne vil bestille noget i en bestemt farve og det er chatollet her et rigtig godt eksempel på, hvis jeg var bundet af en aftale, ville skriveplade og ben måske ikke have stået i det originale træ og det ville være synd for lige netop denne her:)









Og inden den kom under kærlig behandling så den sådan her ud:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar