mandag den 19. maj 2014

Teak sofabord

Skønne skønne dage med sol og feriestemning her i bededags ferien og lige en smut på skadestuen, den gamle mand (Finn:) faldt ned af en stige, men var ret heldig, ingenting brækket, kun fine farver på kroppen og ret så handikappet med den ene hånd.
Men som lovet fik vi samlet teakbordet og taget et par billeder.
Vi har givet bordet en Trip Trak oliebehandling så det kan tåle at blive brugt. Teak olie ville nok være den rette behandling men teak kan være svært at holde og mange af de små møbler vi sender videre havner hos børnefamilier og med små fedtede fingre og vandglas der vælter så er valget klart en oliebehandling, den tåler næsten alt.



Bordet er super fint, den har et par brugsspor som jeg har forsøgt at tage billede af her:) 



Farven på bordpladen er lidt svær at fange på et billede, her er et par billeder taget fra hver sin ende af bordet så det afhænger helt af hvordan lyset falder om den virker lys eller mørk i farven.


Målene på bordet er L: 127 B: 50 H: 52

I dag bliver en spændende dag, jeg skal ud og hente 4 Københavnerskabe som jeg har købt ubeset, jeg håber virkelig at de lever op til mine forventninger:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar