tirsdag den 27. maj 2014

Loppemarked på Sydfyn:) Vester Skerninge


Her kommer en lille reklame for et loppemarked som afholdes hos min datter på sydfyn.
Der har været gang i den helt store sortering af ting og sager som de ikke vil have med i deres nye fælle hjem, så hvis du bor i nærheden var det måske en ide at kigge forbi. 

Jeg skal selvfølgelig over og se om der er noget der absolut skal med hjem og have en overhaling her hos os:)  så måske ses vi :)

Der er også en lille Cafe  
 Så kør en tur på landet og nyd kaffen i de hyggelige omgivelser med udsigt til mark og skov:)

OPRYDNINGS - LOPPEMARKED
Langemarken 31
5762 Vester Skerninge
Lørdag d. 7 Juni
Fra 10 - 16
Møbler - Legetøj - Stof - Værktøj - Cykler - Byggematerialer - Billeder - Lamper - Køkkensager - Mønter - Bøger - Flyttekasser:) og meget mere.
Stort og småt, kom og kig


Jeg tager en masse små oliemalerier med som jeg sælger til næsten ingenting:)




1 kommentar:

  1. Havde jeg ikke deltaget på et andet marked, havde jeg bestemt kigget forbi!!! ØV!

    SvarSlet