tirsdag den 27. maj 2014

Sprøjtemalede spisebords stole.

Jeg har i de sidste dage haft gang i sprøjtepistolen igen og noget af det der har gennemgået en forandring er de 5 gamle stole her.



Inden de fik to gange af den støvede turkisblå farve blev de grundet med en hæftegrunder.


og inden hæftegrunderen blev de slebet og vasket af i grundrens


Senere i dag kommer der lige lidt reklame for et LOPPEMARKED som bliver afholdt hos min datter på SYDFYN d. 7 Juni, jeg skal lige have lidt fakta på plads:)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare superfine! Kommer de til salg? Så kunne jeg godt være interesseret :)

    Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft de sorte stole stående i min udstilling med et skilt på så man selv kunne vælge farve hvis man købte dem og der kom en og kiggede som så købte og valgte denne farve, derfor er de allerede solgt:)
      Eva

      Slet
  2. Svar
    1. Ja jeg kan også bedre lide dem i den her farve end i den sorte.
      Eva

      Slet
  3. Hej Eva.
    Synes generelt, at I laver nogle rigtig fine makeovers af de møbler i sætter i stand - er meget imponeret.
    Nu skriver du, at du har en sprøjtepistol og jeg har et hegn, der skal males. Kan man på nogen som helst måde, lokke et navn på din sprøjtepistol ud af dig? Synes jeg har set på så mange pistoler og ked så forskellige priser, at jeg bliver så meget i tvivl om, hvad jeg evt. skal vælge?

    Hvis du ikke har lyst til at svare, så er det selvfølgelig ok :-)
    Så siger jeg bare tak for en fin blog.

    Kh Lizet

    SvarSlet
  4. Hej Lizet
    Jeg vil da rigtig gerne hjælpe med et navn hvis du kan bruge det til noget, uanset om det er malingen eller sprøjtepistolen eller fremgangsmåden:) Jeg købte sprøjtepistolen i XL for, ja jeg tror det er et par år siden, det er den lille model og den hedder Wagner 670, Hvis du vil have et billede af den så send mig en sms på 40452049 så kan jeg lige tage et billede af de forskellige tal der står på den. Jeg har aldrig brugt sprøjtepistol før og har derfor ikke forstand på andre mærker men den jeg har har været ualmindelig stabil, den vejer næsten ingenting og man kan få alle mulige ekstra ting til den. Jeg tror at jeg gav 1200 kr for den. Rigtig god fornøjelse
    Eva

    SvarSlet
  5. Hej Eva - tusinde tak for hjælpen. Jeg må på jagt efter Wagner.
    Rigtig god sommer til dig og din familie :-)
    Kh Lizet

    SvarSlet