søndag den 11. maj 2014

En lille skuffeting på hjul

Jeg skal da lige love for at jeg er blevet afhængig af netforbindelsen, for da både den og min tlf satte ud på samme tid, føltes det lidt som at være på en øde ø :)
Nu har jeg fået ny tlf og på den kan jeg også komme på nettet så jeg er ikke helt isoleret mere og min gamle pc er lige taget i brug igen for fejlen ligger nok i den nye pc, så der er håb forude:-)

Her kommer lige en lille skuffeting i teak,som er blevet færdig, jeg tror det er skufferne fra et skrivebord, nu har de fået lidt papir på oversiden og 4 hjul på undersiden så kan man jo altid fundere over om den kan passe ind et sted:)



De to billeder her har jeg hentet i Horsens, de er så super fine og de er foreløbig helt til egen brug:)


Jeg har et par kommoder og et par sofaborde som er klar til fotografering så hvis ellers forbindelserne vil så kommer de på inden længe.
Fortsat rigtig god søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar