onsdag den 21. maj 2014

Beskyttelse til ny tlf. og pral fra haven:)

Jeg er nok typen der synes at ting skal kunne holde til at blive brugt og er ikke vild med at pakke en tlf. ind i alt muligt. Men selv om min nye tlf. ikke er af den dyre slags så fik jeg det alligevel lidt skidt med at den skulle ligge i arbejdsjakken sammen med havesaks, handsker med jord osv, så nu syr jeg lige en lille havearbejds beskyttelse til den:)

En gammel jakke, købt på genbrug for 15 kr er blevet klippet i stykker, og her er den så strandet, håber jeg får den færdig i aften, men vejret er jo alt for godt til at sidde indenfor og sy så nu må vi se:O)


Når vi nu lige er ved haven, så er jeg næsten nødt til at prale lidt, Pasions blomsten som har overvintret i drivhuset har nu mellem 20 og 30 store blomster hver dag.
Mit lille kamera kan desværre ikke fange alle blomsterne på en gang, men jeg er imponeret og glad for at jeg ikke havde tid til at hive den op i efteråret:)



Der er nu også små ting der kan gøre mig glad, en lille forglem mig ej har taget sig en slapper på en af bænkene i haven, måske er det et hint om at jeg bruger bænken for lidt:)

Rigtig god dag til jeg alle derude, de har jo lovet sommervejr i dag:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar