lørdag den 29. marts 2014

Ny vinder trukket og et par foræringer igen igen:)

Da jeg ikke har kunnet få kontakt med den vinder jeg først trak har jeg nu trukket en anden:)
Vinderen er Pia H.
Denne gang har jeg en mail adr. på vinderen, så Pia du hører fra mig:)

Endnu en foræring, tusind tak til jer som tænkte på os i stedet for at smide ud:)

En gammel stol som er virkelig stor og ja som i unaturlig stor, måske kan det ikke ses på billedet men det er som om den er lavet til en meget høj person, som om målene ikke rigtig harmonerer, jeg har virkelig tænk og tænkt for at finde frem til en løsning så stolen får et harmonisk udtryk, det polstrede sæde er meget lille og armlænene meget høje, men jeg er godt i gang med den, håber min plan lykkes.


Og så er der denne her, et helt alm. tv bord med hjul, den kom rullende helt fra Horsens forleden dag:O)
Den ved jeg helt præsis hvad jeg vil gøre ved, skal bare lige have Finn på banen for det kræver en god sav og et godt håndelag:O)



1 kommentar:

  1. Weeeee :-D Sikke en skøn overraskelse, jeg kan næsten ikke vente.
    Tror den første vinder der blev trukket, lige nu sidder og river håret ud af hovedbunden af bare ærgelse.
    Jeg?? Jeg danser en lille sejrs-dans :-D

    SvarSlet