onsdag den 5. marts 2014

Gammelt chatol og andre lopperier

Da vi var på Fyn for at og give en hånd med, til noget gulvlægning, maling og rengøring, blev der lige tid til en smuttur til Svendborg og der stod denne skønne sag:) 
 Priserne på chatoller er efterhånden så høje i genbrugsbutikkerne at det ikke kan betale sig at sætte dem i stand, men denne her havde en skuffe som var skilt ad og en lås som der var problemer med og det gør jo noget ved prisen, så til halv pris  kan det stadig betale sig at lege lidt med den. 
Jeg har fået en del kommentarer som handler om at man gerne vil have billeder og beskrivelse af hvordan et møbel bliver sat i stand, jeg vil gøre et ihærdigt forsøg på at få taget billeder når jeg går igang med chatollet.




Fra yngstedatteren fik jeg dette tæppe med hjem forleden, det er lidt slidt i kanterne men superfint mønster.


Den gamle skoletaske er også kommet hjem fra Amager igen:) Jeg har et par børn som  af og til falder for det vi finder og så ryger det måske med dem hjem og indimellem kommer det så tilbage igen.
Men en superfin gammel skoletaske, der kommer flere billeder af den når den bliver lagt ind på DIVERSE siden.


En nyere "kærlighedsrede"


Det brune bord med melamin plade kan slås sammen og har to klapper.


Der er en masse ting som jeg aldrig når at få lagt på TIL SALG siderne, bl.a. disse fine H.C. Andersen billeder og så tror jeg faktisk heller ikke at den gamle blomster stander nogensinde er lagt ind, men det bliver de nu:)


Dagens arbejde ligger forude, skønne projekter venter, håber de bliver færdige til i morgen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar