mandag den 24. februar 2014

Skønne loppefund med hjem fra Sydfyn

Først et par billeder til min egen samling, ved ikke helt hvad der sker med mig men jeg er virkelig faldet for de gamle billeder, overvejer at lave en væg med dem nu hvor jeg efterhånden har nogen stykker, hmmm måske jeg lige skulle høre Finn hvad han tænker, efter 40 år uden at være uenige om hvad der skal hænge på væggene er det her måske lidt grænseoverskridende :O)



Denne her den er super fin.


Bøjler, måske lidt aparde?


Trækasser er vel altid et hit.


Blev lidt grebet af mønstret og de sarte farver, måske jeg skulle bruge det mønster til en stol, det er ret godt med den hvide kant der er imellem farverne.


Og til slut en magnetlampe i rigtig fin stand.


Jeg glæder mig til at udforske loppelandskabet på Fyn nu hvor vi kommer der lidt tiere.

2 kommentarer:

  1. Det er altså lidt pudsigt Eva - jeg har lige pudset en væg, som jeg vil have et sejt tapet på. Jeg har seriøst kigget på dette:
    http://www.photowall.dk/photo-wallpaper/buonarroti-michelangelo-creation-of-adam

    Men min bedre halvdel får jeg vist ikke med på den...... sååå kompromiset er på vej ;-)

    NB: Tænk ikke på tæppet - det kan sagtens vente til bunken bliver større og du får lyst til at male ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor er det fantastisk, sjovt som vi af og til er inde på samme tankespor:) skulle hilse fra Finn og sige at det tapet ville han nok stå af på:O)
      Jeg har startet en ny bunke med tæppet, nu kommer jeg jo lidt oftere til Fyn, og jeg har vild meget lyst til at komme og male igen:O)
      Eva

      Slet