fredag den 27. december 2013

2013. Om at holde fast i sine mål.


2013 har været året hvor vi virkelig har haft brug for at holde fast i de aftaler vi lavede med os selv da vi startede Fantast-fabrikken.
Ingen stress
Lysten skal drive værket
Ingen begrænsninger i de kreative udfoldelser.

Ingen stress har nok været den sværeste, det er utrolig svært at sige nej når man får en dejlig mail fra nogen som har et arvestykke eller et fund de gerne vil have hjælp til at sætte i stand, men vi kan godt klappe os selv på skulderen for vi har næsten levet op til den aftale:O)
Lysten skal drive værket, ja ingen regler uden undtagelser, for der har været øjeblikke hvor Finn har kigget på mig med opgivende øjne når jeg har insisteret på at et gammelt skab var værd at bevare og selv om jeg er en stædig rad, har han indimellem fået ret, hvis lysten skal drive værket må man også smide noget ud engang imellem:O)
Den sidste har været den nemmeste, ingen begrænsninger i kreativiteteten, vi har helt sikkert lavet ting som nogen har tænkt, var for langt ude, og vi har eksperimenteret og lært en masse om materialer, farver, osv, og det har været så sjovt og lærerigt, og bedst af alt Det nogen synes er ramt ved siden at, synes andre er ramt lige i plet, så skønt at vi ikke alle er ens:O)





Fortsættelse følger...........

4 kommentarer:

  1. Det er nogle godt mål at have - også for det nye år. Men det er da en skønt univers I arbejder i... jeg må nok snart komme og kigge igen. Jeg glæder mig til at tage til KBH meget snart og hente det lille fine skab, men har hørt fra veninderne at det er rigtig fint og lige passer hertil mit hus på Samsø:-) Godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være velkommen til hver en tid, jeg tænker at vi igen i år holder noget åben hus hen over en weekend i løbet af sommeren, så måske ses vi der:O)
      Jeg er også ret taknemmelig for at vi har mulighed for at arbejde i dette univers, der er virkelig mange fordele ved at blive ældre:O) Også godt nytår til dig.
      Eva

      Slet
  2. Hvor er det dejligt at høre at stress niveauet har været holdt nede. Det har været utroligt spændende at følge med i jeres forvandlingsprojekter. jeg er blevet meget inspireret. jJeg har 2 par kuglelamper som ligger oppe på loftet. Jeg håber på at kunne få spraymalet det ene par her i det nye år.
    Igen tak for inspirationen.
    Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det hele kunne jo ikke lade sig gøre uden alle jer som følger med derude. Det er altid dejligt at høre at nogen bliver inspireret, jeg håber du får gang i lamperne:O) Rigtig godt nytår til dig.
      Eva

      Slet