torsdag den 12. september 2013

Nymalet chatol


Den har været lidt tid undervejs men nu er den næsten færdig, den står og hærder inden vi kan lukke skuffer og låge helt, og der mangler også lige et par små rettelser.
Billedet til venstre er taget lige inden grunderen blev rullet på, så forskellen er da til at få øje på, fra brun til sort /turkis.


Chatollet er rigtig robust og fint fint håndværk,det er virkelig en fornøjelse at se hvordan kvaliteten har været i højsæde da den blev lavet.





Her mangler der lige at blivemalet lidt længere ind ved skufferne, de går længere ind end jeg lige havde set,


4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den blevet rigtig flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det synes jeg faktisk også selv:O)
      Eva

      Slet
  2. Det er da det mest vidunderlige møbel, jeg længe har set!
    Du er bare så god til det der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker igen og soler mig lidt i alt rosen:)
      Eva

      Slet