tirsdag den 24. september 2013

Gratis til afhentning

Weekenden har stået på oprydning i garage og i det der gerne skulle blive det grove værksted når det er færdig.
 For overhovedet at kunne komme ind i værkstedet var vi nødt til at smide noget ud, så derfor satte vi et komfur, en madras, en vandvarmer en roulator, et bord og meget mere op til vejen med GRATIS skilt på, alt sammen ting som var for gode at smide ud.
Det lykkedes at komme af med det meste af det, nogen skyndte sig hjem efter en trailer da de så skiltene med GRATIS skiltet Så skønt at nogen kan få glæde af de forskellige ting.
Nu prøver vi så lige om det kan lykkes at komme af med den gamle industrimaskine her, 
DEN KAN OGSÅ AFHENTES GRATIS HER I HØNG
Det er en tung sag, som min mor har syet rigtig meget på, men da hun ikke er her mere og jeg har en super god maskine, så skal denne her videre til en som kan få glæde af den.
Ring 40452049 eller læg en besked herunder hvis det er noget for dig.





4 kommentarer:

  1. Åh den vil jeg rigtig gerne have Eva! Men jeg kan ikke hente :-(

    SvarSlet
  2. Det må vi finde en løsning på Helle, jeg ville elske hvis du kunne bruge min mors gamle symaskine.
    Eva

    SvarSlet
  3. Jeg vender tilbage snarest :-)

    SvarSlet
  4. Jeg ville nemlig elske at sy på din mors gamle maskine ;-)

    SvarSlet