lørdag den 17. august 2013

Flere loppefund

Jeg trækker vinderen af de tre lamper søndag morgen!!!!!!

Her kommer lige lidt billedspam af nogen af sommerens fund, jeg håber at der bliver så meget overskuds tid i weekenden at jeg kan få taget billeder at alt det der endnu ikke et kommet på bloggen. 
Et superfint camping sæt.


Lille krydderi hylde


Et par fine eksemplarer, eller det kan de blive når der kommer lidt nyt betræk på-


Denne her kræver lidt arbejde, men ingen tvivl, den kan blive super fin, skufferne er smukt buede og alle beslag intakte og så snart der bliver luft i kalenderen skal den males gul.


Et helt sæt til badeværelset, der er både spejl og hylde kopholdere osv, men det er næsten for meget at det gode når det er samlet, så jeg vil sælge det hver for sig,  kangerne og papir holderen her er rigtig fine, og det hele er i messing.



Jeg har en passion for de gamle jern blomsterborde og denne her er rigtig fin og har en god størrelse.

En helt alm trip trap sko reol, der er to sektioner og de kan også stå ved siden af hinanden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar