onsdag den 10. april 2013

Prisme lysekrone

Her har vi bevæget os ud i noget vi ingen forstand har på:O)
Men hold da op hvor er der mange små dimser på sådan en lampe og den skal virkelig behandles med forsigtighed.
Jeg har tjekket lidt op på priserne omkring sådan en lampe og som sædvanlig bliver jeg mere forvirret end klogere. Det er første gang jeg har købt sådan en lampe og jeg kunne faktisk godt finde på at pille prismerne af og bruge dem til noget andet for selve stenene er super fine, men nu ser vi hvad der sker-
Hvad er din holdning til den her slags lampe?????






8 kommentarer:

  1. Denne her lampe du har erhvervet synes jeg måske godt du kunne pille prismerne af da jeg ikke synes "stellet" passer til de fine prismer.
    Men måske der er en anden derude der synes noget andet og så ville det jo være synd at skille den ad.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ser hvad der sker, måske har alder noget at gøre med hvordan vi ser på tingene:O)
      Eva

      Slet
  2. ...og den anden er mig! ;-) Skil den ikke ad! - den er SUPER COOL som den er!!

    SvarSlet
  3. tjek Dr1 Skattejægerne (du kan se dem alle på nettet) så vil du finde ud af at prismelamper er hyper moderne og derfor meget værdifulde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er trofast følger af programmet skattejægerne og har godt set deres priser og de er jo meget forskellige alt afhængig af hvor i landet man har sin lille biks. Jeg sætter som oftest priser ud fra hvad jeg selv har givet og hvor meget arbejde det er i tingene og så må der godt være en lidt hurtig udskiftning, eller kan vi jo ikke være her til sidst:O)
      Eva

      Slet
    2. Din pris på lampen kender jeg jo slet ikke. Det var din ide med at pille prismerne af jeg reagerede på .......... ;-)

      Slet