tirsdag den 5. marts 2013

Kunststol nr. 7

Her kommer lige endnu en at de stole jeg har leget lidt med, en læser har døbt stolene Kunststol, så det kommer de nok til at hedde fremover:O)
Her er der leget lidt med form og farver, og de små tændstik mænd har indtaget stolen.

Jeg har fået rigtig mange henvendelser fra interesserede som gerne vil have en pris på stolene, og jeg har nu besluttet at stolene kommer til at koste fra 750,- til 1000,-kr.
Hver stol er helt sin egen og jeg har brugt rigtig mange timer på hver enkelt. Jeg sammenligner dem lidt med at lave et maleri:O)

8 kommentarer:

  1. Det kan du også roligt forlange. De er jo helt fantastiske, de stole!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for at høre, det med priser er lidt en svær sag nogen gange.
      Eva

      Slet
  2. Kender en kunstner der tager 100 kr pr. 10 kvadrat centimeter billede.
    Dine stole er jo det samme værd, men jeg kan godt se det måske ville blive for dyrt, men jeg synes du er for billig som prisen er nu.
    Tænk på en ordinær massefremstillet stol, også selv om de er lidt hip!!!!!!!hvad koster de ikke?

    KH bedstemorkaren ;-)

    PS. elsker de små tændstik mænd (hjerte, som jeg ikke kan lave)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt sjovt med de stole for de er blevet lidt en hjertesag for mig, jeg elsker at lave dem, og jeg er glad for at høre at du synes prisen ligger i den gode ende.
      Eva

      Slet
  3. Prisen er bestemt RIMELIG! Arbejdet er jo mindst lige så stort som et maleri!!! Hvor ER det pudsigt Eva - jeg har også lige hængt en mand på et nyt maleri...(normalt sidder de kun hos mig...)

    SvarSlet
  4. Hmm... det kom da vist til at lyde forkert - jeg har ikke hængt ham, men placeret en "work out" mand .... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne godt lyde som om de sidder når de bliver hængt hos dig, men det er vel også en form for omsorg:O) men ok jeg fattede godt meningen. Sjovt med de små mænd på samme tid, glæder mig vildt til at komme over og lege hos dig inden længe.
      Eva

      Slet