tirsdag den 11. december 2012

Forvandling

Husker du denne her som vi var lidt i tvivl om hvorvidt det kunne betale sig at bruge maling på?

Vi besluttede alligevel at give den en chance.
Den var ret enkelt at gå til for den er meget robust og ikke noget der skulle limes osv. Af med lågerne og så et par gange grunder udvendig og indvendig og derefter to gange med en hvid glans 90.
Jeg forsøgte først at male de fire kakler i lågerne men det var ikke godt, nu er de beklædt med stof, og det er bagsiden også. vi har besluttet at den skal have hjul, for det første er det ret praktisk og for det andet så får den lige præsis den højde hvor den er god at stå og arbejde ved og det giver jo ret mange muligheder for at bruge den til lidt forskelligt.





4 kommentarer:

  1. Den skulle næsten stå som disk i en kunsthåndværkerbutik;O)
    I kommer rigtig mange steder og finder gode sager, så vil jeg høre om I har noget på lager af vægskabe, som der stod i forretning før i tiden, med glas i tre af siderne og mange hylder. Gerne i mål max 60 cm bred - 20 cm dyb og 100-150 cm høj. Hvis det er noget vil jeg gerne høre om det;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja min tanke var også noget i den retning:O) Jeg skal tænke på dig hvis der dukker noget op i den stil som du her har beskrevet for lige nu har vi ikke noget.
      Eva

      Slet
  2. Hvor er den bare blevet fin...flot lavet :)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver hver gang overrasket over hvad maling kan gøre. Fedt resultat. God ide også at gøre bagsiden festlig :-)

    SvarSlet