lørdag den 10. november 2012

Hvad har en kronhjort, en papegøje og et nymalet bord tilfælles?

Tjaaa......... ingenting tror jeg, udover selvfølgelig at de alle tre er endt her hos os efter et langt liv ude i nogle danske hjem :O)
Bordet her blev egentlig købt fordi jeg ville eksperimentere lidt mere med dekorpage, men da det er utrolig tidskrævende, opgav jeg i denne omgang så nu har det fået en sort højglans maling og den lever virkelig op til sit navn og skinner så det er en fornøjelse.




De broderede papegøjer kunne jeg da ikke lade stå, og det samme med kronhjorten, så må vi se hvad de skal bruges til, men det er altid godt at have lidt på lager, nå ja måske har vi efterhånden meget på lager:O)


2 kommentarer:

  1. UH jeg er TOSSET TOSSET TOSSET med kronhjorten!!! Og det sorte bord er RIGTIG fedt, hvis man lige har de perfekte omgivelser til det!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg forstår godt at kronhjorten brøler med den udsigt den har :O)

      Slet