tirsdag den 18. september 2012

Se lige hvad vi fandt i søndags

Et Københavnerskab, dog uden skuffer og lågerne mangler også men den kan allligevel blive rigtig fin, vi er i fuld gang med den og håber at den bliver klar til weekenden.

Vi fik også denne her ned i en rimelig fornuftig pris, den er næsten færdig, skal bare lige have hæklet et pyntebånd i neonsnor, og det kan klares foran fjernsynet i aften :O)


Jeg regner med at dem der købte vores skønne store teakbord og næsten alle de andre teakmøbler vi har, henter dem i morgen, så tænker jeg de skal have stolen her som vi også lige har fundet, med som rabat, hvis de da ellers synes den passer til de andre de købte. Og så skal det hele til Mols og have et nyt og spændende liv.


Denne her er næsten dagens fund, den er virkelig flot, eller det synes jeg ihvertfald selv, jeg håber at jeg kan nå at lave en skærm til den inden det går løs i weekenden, ja jeg håber virkelig at det går løs for hold da helt op hvor er der meget arbejde ved sådan et loppemarked.


Og så lige en Nørregård bluse til mig selv, den er næsten ny og jeg gav 5,kr for den så det kan ikke gøres billigere og det er min favoritbluse, hvilket er meget tydelig hvis man kigger i mit klædeskab, jeg har 28 af dem, men men men nogen er meget slidte og bliver brugt til at male i :O)


1 kommentar:

  1. I enjoy that уour wanting tо еxpаnԁ yοur own іnventory.
    It coulԁ bе nice to see a PCϹ to charge my own e-cigѕ when without hаving power foг longer
    periοds.

    Alѕο visit my web blog - green smoke e cig

    SvarSlet