torsdag den 5. juli 2012

Teak møbler fra loppemarked i Løve

I søndags var der loppemarked i Løve forsamlingshus, det er et lille lokalt marked, men det er også et af de markeder hvor det er muligt at finde rigtig skønne billige ting:O)
Her kommer lige lidt billeder af de teak ting vi fik med hjem, 
Sofabordet her er helt fantastisk håndværk, nu skal den slibes og have lidt olie, desværre er der lidt slitage i flettet på hylden, ved endnu ikke helt hvordan jeg reparerer det.
Er der mon en derude der ved noget om sådan et bord?  for min viden om den slags er ikke særlig stor men jeg synes bordet er meget smuk.



Et sofabord mere, nu lidt nyere hvis jeg skal bedømme det, den er større og skal også vaskes og slibes lidt men også noget rigtig kram.



Man bliver næsten helt tør i munden, når man ser hvor tørstig denne hylde er, den vil suge en del teakolie men så bliver den også rigtig fin.


Endnu et superfint lille møbel:O)







1 kommentar:

  1. Hej Jeg kan lige vise manden min dine ting når han er hjemme igen, han kunne evt godt have interesse i også at købe det. vh Louise

    SvarSlet